4. Sybilla Delficka – Prawo Odbicia

S.Delficka

W Prawie Odbicia przez prorokini Delficką  wskazanym ustalone jest, że co wyślesz  – wróci do ciebie.  Każda myśl, każdy czyn bez potrzeby wysłane, bedzie krążyć aż powróci by ci o tym powiedzieć…

Prawem Odbicia – Prawda przez każdą zasłonę się przebijena twarzy się wypisze lub w działaniu przejawi…

Nad Sybillą dwie nagie postacie wokół księgi zamysłu – patrzą na siebie jak w lustro.
Bez lustra – towarzysza, szefa, partnera, rodzica, dzieci, sąsiada  człowiek nie może zobaczyć siebie.
Impuls myśli musi mieć dopełnienie w postaci realizacji.

Potrzebujemy kogoś, żeby nam pokazał jacy jesteśmy, ile jest warta nasza praca.
Doświadczenie (działanie) jest również lustrem naszego wnętrza- tego jacy jesteśmy.
Każda zmiana w przestrzeni myślowej człowieka odbija się w kuli realizacji.

Hebrajczycy i Słowianie byli dla siebie odbiciem (na fresku),  zanim realizatorzy zaczęli manipulować zamysłem. Wyłączając z obiegu energetycznego Prawo Odbicia Mistrzowie Skrajności chcieli być lustrem dla całej ludzkości – skupiać energię wysyłaną w prośbach,  modlitwach  –  a promieniować łamaniem praw dla swojej wygody.

Harmonię i dopełnienie zamienili na walkę i odwet.

Prawo odbicia powoduje, że każda decyzja (fala myślowa) wróci do ciebie w tym lub następnym wcieleniu.

Jeśli będziesz działał, myślał konsekwentnie spowodujesz powstanie fali sprawczej prądu stałego.  Na nim to opierają się wszystkie cudowne sekrety programowania (afirmacji) szczęścia i dobrobytu, marzeń.
Nikt nie bierze  jednak pod uwagę, że realizacja niezgodna z obiektywną potrzebą  – zawsze odbywa się kosztem indywidualnej energii życiowej  i myślowej człowieka…

Nośnikiem dźwiękowym tego prawa w aspekcie Zamysłu są Mazurzy – po krzyżówkach narody Wielkiej Brytanii. Odpowiedzialni za złamanie wspólnoty językowej Słowian.
Wieża Babel (czakram Wawel) czyli pomieszanie języków doprowadziła do złamania wzorca dźwiękowego plemion słowiańskich – wprowadzenie cech wolnej woli.

Pierwotnie wibracje poszczególnych języków słowiańskich niosły ze sobą 12 praw.
Wszyscy Słowianie mimo różnic rozumieli się wzajemnie – był to gwarant spójności i współpracy.
Pomieszanie języków spowodowało złamanie tej współpracy (wprowadziło konflikt) i odejście narodów od wzorca energetycznego 12 praw.
Zastąpienie samogłosek spółgłoskami to dominacja wibracji materialnej, prądu zmiennego.

Nośnikiem myślowym tego prawa w aspekcie Realizacji są Arabowie.
Reprezentują oni falę nośną (zbiorowy, społeczny aspekt) prawa Odbicia reprezentowany w państwie przez Armię, a w sferze społecznej przez rodzinę.
Inny aspekt Prawa odbicia to m.in. informacja, informatyka, cybernetyka.

2 thoughts on “4. Sybilla Delficka – Prawo Odbicia

  1. „Nad Sybillą dwie nagie postacie wokół księgi zamysłu – patrzą na siebie jak w lustro.
    Bez lustra – towarzysza, szefa, partnera, rodzica, dzieci, sąsiada człowiek nie może zobaczyć siebie.”

    Z mojej bajki o Rozbitym Lustrze:
    Kawałki mogą przeglądać się w sobie nawzajem, a wtedy widzą jakąś część siebie. Kawałki mogą się nawet grupować i przeglądać w innych zbiorach kawałków, lecz nigdy nie mogą przejrzeć się w całości.

    To dlatego kiedyś całość postanowiła rozpaść się. By mogła chociaż w częściach samą siebie oglądać…

    Jeśli pozwolisz, to dodam jeszcze coś od siebie wątek praktyczny z mojego bloga 🙂
    fragmenty z notki pt. ZADYMIONE LUSTRO.

    „Z właściwości Wielkiego Zadymionego Lustra wynika “efekt bumerangu”: to, co robimy sobie wewnętrznie, Wielkie Lustro odbija w świecie zewnętrznym.” Jamie Sams.

    Praca z lustrem jest bardzo prosta, chociaż wymaga sporej odwagi i uczciwości wobec samej lub samego siebie. Przeglądamy się w innych, jak w lustrach. Jeśli kogoś podziwiam, to znaczy, że ta osoba pokazuje mnie samą – pewien aspekt mojej tożsamości, pewną część mnie samej, ale taką, której nie dostrzegam i której nie jestem świadoma; która istnieje ukryta w mojejstrefie cienia, nieświadomości. Podobnie jest z tak zwanym „negatywnym” lustrem… Jeśli ktoś mnie denerwuje albo wzbudza „negatywne” emocje, to znaczy że taka osoba reprezentuje pewien aspekt mnie samej, mojej tożsamości, której się wyparłam (ego-ja nie dopuszcza do świadomości), która została wciśnięta w moją strefę cienia. Co można zrobić? Proste: piszę na kartce na przykład zdanie:

    ona kłamie
    albo
    od jest nieuczciwy.

    Czytam na głos i obserwuję reakcje ciała. Następnie przeglądając się w „lustrze” takiej osoby piszę:
    ja kłamię
    albo
    ja jestem nieuczciwa.

    Zazwyczaj w pierwszym momencie, kiedy czytamy i widzimy takie słowa dotyczące siebie, następuje próba nawykowego odrzucenia albo wyparcia się tej części prawdy o sobie. Ale jeśli zdecydujemy się odważnie na konfrontację z tą częścią siebie, która została wyparta do strefy cienia, pojawia się możliwość wyciągnięcia z nieświadomości odpowiedniej wiedzy na swój temat, na poziom świadomości i poszerzenie jej.

    Zajmę się pierwszym przykładem: ja kłamię. Należy to zdanie przeczytać głośno adresując te słowa do swojego ciała i obserwując jego reakcje. Zazwyczaj pojawia się w jakiejś części ciała rodzaj bólu lub „dyskomfort”. Można pójść za taką informacją i rozpocząć poprzez ciało przypomnienie sytuacji z dzieciństwa, w których byliśmy uczeni kłamstwa. Tu warto użyć energii płynącej z serca, aby te sytuacje otoczyć miłością jak w bańce.

    Następny etap to przypomnienie sobie sytuacji, w której skłamałem lub skłamałam. Nie ma znaczenia czy kiedyś, dawno temu czy niedawno. Najważniejsze, żeby przypomnieć sobie jedną taką sytuację, a zazwyczaj następne zaczną po chwili wylewać się z „zapomnienia” inne… jak woda z odkręconego kranu…

    Kolejny etap to przyjęcie do świadomości tej części swojej tożsamości, której się wyparłam. Zazwyczaj pisałam coś takiego:
    wyciągam ze swojej nieświadomości, ten wzorzec (np.: okłamywanie siebie i innych), który zepchnęłam w strefę cienia, tę część siebie, której się wyparłam i obdarzam tę część siebie zrozumieniem i miłością. Ponieważ mam wolną wolą, na najgłębszym poziomie świadomości podejmuję decyzję zmiany tego wzorca. A energię tego wzorca zmieniam na… tu każdy może sam wybrać to, czego potrzebuje. W tym przypadku kiedyś wybrałam wyrażanie prawdy i uczciwość wobec samej siebie.

    Pozdrawiam serdecznie

    Polubienie

  2. Czytałam kilka razy Twoją notkę „Zadymione lustro” (mam ją w zakładkach) bo myślę że jest tam wiele mądrych informacji 🙂
    Praca z własną podświadomością (pś.) jest bardzo trudna, czasami pś. nie ma ochoty z nami pogaworzyć (ja czasem tak mam…, jak by chciała rzec – radź sobie sama 🙂 ), wtedy trudno jest odczytać zakodowane w sobie wzorce…
    Ale jak napisałaś: spora doza odwagi ale tez cierpliwości, daje efekty…
    Dziekuję za wyjasnienia 🙂

    Polubienie

Skomentuj

