33. Ukaranie Aina- Zasada Opieki nad Realizacją

UKARANIE AINA

Kluczem do nowej epoki jest wybaczenie.

Abl po prawej stronie podnosi się z łoża i jego głowa w białym turbanie wskazuje, że połączył duszę (programator)  ze świadomością w nowym ciele.
Obok niego jest Kleopatra (Złota Siostra).

Abl wskazuje na Aina wiszącego na pniu srebrnego drzewa zamysłu poprzedniej epoki.

ABEL W TURBANIE
Jego ciało ułożone jest w szczególny sposób ukazujący stary diagram energii E=mc2.
W finale każdego cyklu ostawało się tylko złote drzewo życia, gdy z innych – zachłanni na wiedzę Ainowie pozostawiali kikuty…
Zgodnie ze złotym podziałem energii – 7 kwantów złotych do 5 kwantów srebrnych –  działanie ma w materii pierwszeństwo przed ideą.

Istnienie Złotego Diagramu (drzewa życia) jest niezbędne do zachowania ciągłości życia organicznego i świadomego na Ziemi.

W drzwiach stoją dzieci – narody i zdają pytanie – czy oni dojdą do zgody?

Abl musi wybaczyć Ainowi, że ten odciął mu głowę i spowodował takie dwie skrajności.

Amma musi wybaczyć Ablowi, który jako Chrystus manipulował światem…

Wybaczenie ze zrozumieniem jest uniwersalnym kluczem do nowej epoki. 
Wybaczając Mistrzom Skrajności wybaczacie Sobie i Nam…
Ponieważ wszyscy, którzy intuicyjnie wyczuwają sens Kaplicy Sykstyńskiej, kiedyś brali  udział w opisywanych wydarzeniach udział

REINKARNACJA

Prawda wyzwoli tylko tego, kto rozumie i wybacza.

Na fresku po lewej stronie Abl siedzi z rodzicami przy stole i stawia jeden warunek – Golemy (bioroboty) nie będą już więcej potrzebne.

Niech zostaną tylko świadome ciała, zgodne z 12 prawami, które będą wieczne.

Musi także zostać ujawniona cała prawda o hebrajskich manipulacjach.
Jeżeli choć jeden przekręt pozostanie w tajemnicy, ten świat się rozpadnie.
Ponieważ nie będzie wtedy odbicia myśli – co się z dwóch środków bierze – srebrnego i złotego w bieli – fali czasoprzestrzennej  i fali przestrzennej.

Słowianie i Hebrajczycy, którzy są kwintesencją tych fal i pierwiastków muszą stanąć wobec siebie w prawdzie,   inaczej współpraca nie będzie możliwa.

Prorok Jonasz

Prorok Jonasz patrzy z lękiem na pierwszy fresk sklepienia ukazujący rozdzielenie światła i ciemności.
Oznacza on kreację nowego wszechświata – czasoprzestrzeń i przestrzeń to spoiwo wszechświata.

Na sklepieniu Kaplicy Sykstyńskiej znajdują się 4 narożniki reprezentujące kluczowe, z punktu widzenia zamysłu Jedni  momenty historii wszechświata.
Kolejno są to:

Zabójstwo Abla,

DAWID GOLIAT
Srebrna i złota siostra opiekujące się świadomością Abla (głową),

SIOSTRY Z TACĄ I GŁOWĄ SIOSTRY Z TACĄ I..ZBL.
Przebudzenie srebrnego węża, połączenie świadomości Abla z jego duszą.

PRZEBUDZENIE SREBR.WĘŻA
Te zdarzenia ( z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości) przekreślają wymyśloną historię o męczeństwie syna bożego.

Krzyż symbolizuje oś świata i jego cztery strony.

KRZYŻ SWASTYKA  CHRYSTUS KLĘCZY
Dla katolików to śmierć i męka Jezusa, cztery dziedziny ducha,
połączenie przeciwieństw, życie i nieśmiertelność, wieczność, czy siłę stwórczą.

Według innych interpretacji krzyż to ptak z rozpostartymi skrzydłami, człowiek z rozłożonymi ramionami, element boskości…

WITRUWIUSZ
Jest to amulet symbolizujący ogień…,  Słońce.
W banalnych przypadkach używany jako podpis czy symbol plus.
Jest elementem łączącym boskość i ludzkość, gdzie linia pionowa to boskość a pozioma ludzkość.”
(„Słownik symboli” Władysławowa Kopalińskiego)

Cyt. „..Żyjący w II w. św. Justyn podaje przykłady reakcji pogan na symbol krzyża, dla których totalnym głupstwem było  stawianie na jednym poziomie Ukrzyżowanego i Stworzyciela świata…
Ale już sto lat później – sytuacja zmieniła się diametralnie.

TRÓJZĄB_Yggdrasil
Wśród symboli funkcjonujących niejako w zastępstwie krzyża były m.in.: kotwica, trójząb, ryba.

KOTWICA
Kotwica wyrażała nadzieję na zbawienie, mocne trwanie pierwszych chrześcijan w wierze, zakotwiczenie łodzi życia w porcie wieczności,  ufność wśród burz prześladowań. 
Znak kotwicy występuje także na grobowcach najstarszych katakumb.
„Wiemy, że Klemens Aleksandryjski (150-215) był inicjatorem wprowadzenia kotwicy jako oficjalnego emblematu chrześcijaństwa  i propagował szeroko noszenie tego znaku w pierścionku na małym palcu lewej ręki. 
(…) gdyby za czasów Klemensa istniał już emblemat krzyża, czyż do pomyślenia byłaby jego propozycja wprowadzenia kotwicy?”
A jednak w niektórych polskich encyklopediach napisano, że „krzyż był przedmiotem ogólnej czci chrześcijan pierwszych wieków (…)  

RYBA

Jednym z najstarszych symboli chrześcijańskich była ryba… 
Symbol ten dobrze znał także Augustyn pisząc:
„Jeśli się złoży pierwsze zgłoski tych pięciu słów:
Jezus Chrystus Syn Boga Zbawiciel – wypadnie słowo ichthys, czyli „ryba”,
co mistycznie należy rozumieć – Chrystus.”

One thought on “33. Ukaranie Aina- Zasada Opieki nad Realizacją

  1. „Musi także zostać ujawniona cała prawda o hebrajskich manipulacjach.”

    No i znowu synchronia… Miałam sen:
    (…)kobieta zapytała mnie, czy mogłabym im pomóc rozwiązać sprawę żydowską, jakiś problem żydowski. Odpowiedziałam, że jeśli będę mogła, że jeśli tak poczuję w sercu, to pomogę im.

    Potem ten starszy mężczyzna powiedział, że chciałby jeszcze coś mi powiedzieć na osobności.
    Wyszłam z tym mężczyzną z pomieszczenia. On trzymał w rękach jakieś ubranie, spodnie, chyba kurtkę i koce. Powiedział mi, że szaman (a może jakiś mistrz albo kapłan), którego znam osobiście, zostawił testament, w którym napisał, że mam się tą sprawą nie zajmować.

    – Dlaczego on mi to mówi? – pomyślałam patrząc na tego starszego mężczyznę? I zrozumiałam, że testament istnieje, ale ta informacja o nim to rodzaj testu dla mnie. Zrozumiałam, że testament w tym przypadku nie jest żadną umową, ale jest próbą narzucenia mi czyjejś woli; że do niczego mnie nie zobowiązuje. Zwłaszcza, że ten człowiek, który go napisał w realu żyje, wcale nie umarł…

    Wiedziałam, że jeśli będę uważnie słuchać siebie, swojego serca, swojej duszy (czy wyższego ja) i tak zrobię to, co mam do zrobienia. Jeszcze miałam przez moment nakładkę testamentu ze Starym Testamentem. Ale tego we śnie nie rozumiałam.(…)

    A potem napisałam notkę: POWRÓT PRZODKÓW I UJAWNIENIE TEGO, CO BYŁO ZAKRYTE PRZED WIERNYMI. http://www.tonalinagual.blogspot.com/2012/07/powrot-przodkow-i-ujawnienie-tego-co.html

    Lubię to

Skomentuj

