67. Świadoma Wdzięczność – magazyn Energii

earth_angel

Prawda o tym, kim jesteś, to świadomość:
nie twoje imię, nie twoje ciało, nie twoje emocje i nie twoje myśli.
To są tylko przykrywki, które przychodzą i odchodzą…

Świadomość jest wolna.
Nie jest ograniczona żadną nazwą czy koncepcją…
Jesteś czystą świadomością.
Zawsze byłeś wolny, bo zawsze byłeś świadomością.

(Gangaji)

Na początku stycznia br, przy okazji notki Nr 60.  m.in. napisałam:
…Całe moje Jestestwo ogarnęła ogromna wdzięczność i Nowy 2015 Rok powitałam ze łzami wzruszenia…oraz śmiechem na widok miny mojego męża…

 

Wdzięczność to jedna z pierwszych cnót serca uruchamiająca program kreacyjny

Wdzięczność za to, co mamy już teraz i umiejętność cieszenia się tym – to najważniejsze składniki budowania naszego szczęścia i naszego sukcesu …
Jeśli nigdy nie mamy poczucia, ze jesteśmy zadowoleni i wdzięczni za to, co mamy już TERAZ, to dlaczego mielibyśmy dostać od Losu cokolwiek więcej ?

 

sercecytat

Często słyszymy… „otwórz się na słuchanie sercem”,

albo…

„patrz sercem”…, czy też  „wejdź w przestrzeń serca”…

Co to właściwie oznacza ?

Zapraszam na wywiad z panią Gosią Górną…   🙂

 

Ukazała się 2 cz. wywiadu z Gosia Górną w temacie wybaczania…, do której bardzo serdecznie wszystkich zapraszam 🙂

8 thoughts on “67. Świadoma Wdzięczność – magazyn Energii

  1. – „Wdzięczność to jedna z pierwszych cnót serca uruchamiająca program kreacyjny…”
    Witaj Małgosiu 🙂 ❤
    Do Wdzięczności dodałabym jeszcze Zachwyt ( mam na myśli dostrzeganie magii w prostych rzeczach i zjawiskach) oraz Bezwarunkowe Zaufanie do Źródła. Przynajmniej tak było i jest w moim przypadku. Staram się (raz gorzej, raz lepiej) praktykować m.in. te trzy aspekty Wyższego Ja w swoim codziennym życiu.
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam 🙂 ❤

    Lubię to

  2. „..Do Wdzięczności dodałabym jeszcze Zachwyt..”

    Witaj Moni 🙂 ❤
    Mam wrażenie Moniś, że uczucie… Zachwytu nieustannie towarzyszy wdzięczności…, to jakby stan wynikający z samej głębi wdzięczności… albo… to głęboka wdzięczność pojawia się w sercu w wyniku zachwytu…, trudno jest rozgraniczyć jedno od drugiego… 🙂
    W momencie kiedy przyglądamy się jakiemuś zjawisku… czy będą to ciepłe promienie Słońca ogrzewające Ziemię.., czy będą to zawiązujące się zalążki sasanek (które właśnie na moim ogródku wystawiają do Słońca pączki 🙂 ), czy będzie to spokojna toń jeziora otulona poranną ciszą…, czy cokolwiek innego…, w pierwszej chwili odczuwamy zachwyt nad tym cudownym zjawiskiem a… jednocześnie budzi się w naszym wnętrzu wdzięczność za możność oglądania i uczestniczenia w tym niekończącym się spektaklu cudów ziemskich… 🙂
    Tak mi się wydaje…
    I ja serdecznie Ciebie Moni pozdrawiam 🙂 ❤

    Lubię to

  3. O świadomej wdzięczności … wspaniale.

    „Prawda o tym, kim jesteś, to świadomość:
    nie twoje imię, nie twoje ciało, nie twoje emocje i nie twoje myśli.
    To są tylko przykrywki, które przychodzą i odchodzą…

    Świadomość jest wolna.
    Nie jest ograniczona żadną nazwą czy koncepcją…
    Jesteś czystą świadomością.
    Zawsze byłeś wolny, bo zawsze byłeś świadomością.”

    (Gangaji)

    Wspaniały opis świadomości.
    Na poziomie świadomości jestem wszystkim, Całością. Nie mam imienia i mam niezliczoną ilość imion, po prostu JESTEM…

    Dla mnie różnica między wiedzą a świadomością polega na tym, że można coś wiedzieć, ale ta wiedza pozostaje jedynie teorią. A świadomość dla mnie to wiedza… w praktyce, doświadczana indywidualnie, wiedza ‚objęta naszym doświadczaniem’.
    Jest to „wiedza odczuwana”, to „milcząca wiedza”, która jest jak „pamięć emocjonalna” zapisana i przebudzona w naszym indywidualnym polu energetycznym (na wszystkich poziomach ciała) dzięki zharmonizowaniu wibracji odczuć i emocji o bardzo zróżnicowanym „spektrum częstotliwości” całego ogromu przeróżnych naszych doświadczeń… nie tylko jako ludzkich istot. To zharmonizowanie umożliwia nam MIŁOŚĆ. Wtedy jesteśmy jak krople, w których mieści się cały ocean.

    Niedawno się dowiedziałam, że ponoć budda powiedział, że bycie człowiekiem umożliwia połączenie świadomości istot pochodzących ze wszystkich sześciu światów sansary…

    Czasem też można coś poczuć… niekoniecznie nazywając… 😀 ❤

    Lubię to

Skomentuj

