Przeczytane…

Ponieważ bardzo lubię aktora Keanu Reeves, szczególnie po obejrzeniu filmu „Adwokat diabła”, postanowiłam zamieścić na blogu jego apel…

„W świecie „materii” – nie zamanifestuje się nic –  co nie zaistniało najpierw w wymiarze duchowym…”

 

1-aktor

Widzisz tych ludzi za mną?

Śpieszą się do pracy i nie zwracają na nikogo uwagi.

Czasem jesteśmy tak pochłonięci codziennym życiem, że  zapominamy o tym, by znaleźć czas na cieszenie się nim.

Jesteśmy jak zombi.

Warto podnieść wzrok i wyjąć słuchawki z uszu.

Przywitaj się z kimś, przytul kogoś, kto wygląda, jakby cierpiał.

Pomóż komuś.

Przeżyj każdy dzień tak, jakby miał być tym ostatnim.

Przez kilka lat miałem depresję. Nikomu o tym nie mówiłem.

Musiałem z nią walczyć.

Osoba, która powstrzymywała mnie od bycia szczęśliwym to JA.

Każdy dzień jest cenny, więc traktujmy go w ten właśnie sposób.

Jutro nie jest zagwarantowane nikomu, żyj więc dniem dzisiejszym.

Mam nadzieję, że będziecie udostępniać ten post i rozszerzycie miłość.

1.pomoc

Czynimy dar ze swojego życia i starań, poświęcając je z miłością, oddaniem i bezinteresowną służbą. Tak wygląda droga serca do Boga. W ten sposób życie rodzinne staje się formą czci i źródłem radości dla wszystkich.

Kiedy chcemy podnieść na duchu innych –  jednocześnie podnosimy na duchu siebie. Dawanie wynagradza zatem nas samych, ponieważ w istocie nie ma „drugiego”, który jest obdarowywany.

Każda życzliwa myśl czy uśmiech ma więc wymiar duchowy i przynosi dobro nam oraz całemu światu. ( David R. Hawkins, „Oko w oko z Jaźnią)

 

 

Skomentuj

