Wywiad Tuckera Carlsona z Władimirem Putinem w Moskwie…

W oszałamiającym wydarzeniu znany dziennikarz Tucker Carlson rozpoczął misję o historycznych proporcjach. Gdy los Ukrainy i świata wisiał na włosku, Carlson przybył do Moskwy w Rosji, zdeterminowany, aby przeprowadzić wywiad z prezydentem Władimirem Putinem. Czy ten odważny ruch może być kluczem do zakończenia wojny na Ukrainie i zapobiegania nadchodzącej katastrofie trzeciej wojny światowej? Czytaj dalej, aby zagłębić się w tę porywającą opowieść o odwadze, dziennikarstwie i dążeniu do pokoju.

TUCKER: Co powiedziałbyś ludziom prowadzącym Amerykę?

PUTIN: Nasze przesłanie brzmi: Rosja nie jest twoim wrogiem. Nie chcemy wojny. Jesteśmy gotowi na pokój. Twoi przywódcy szukają konfliktu. Nie tego chcemy. Rosja reprezentuje własnego narodu. Nie chcemy tego, co nie jest nasze.

TUCKER: Czy odwiedziłbyś Waszyngton?

PUTIN: Tak oczywiście. Byłem wcześniej w Stanach Zjednoczonych. Lubię odwiedzać i spotkałem się z każdym prezydentem oprócz Joe Bidena. Na zaproszenie poszedłbym. Tak.

TUCKER: Jakie jest twoje zdanie na temat prezydenta Bidena?

PUTIN: Jesteśmy przekonani, że nie rządzi krajem. Powiedzmy, że mamy dobre źródła, które to potwierdzają, ale każdy może to zobaczyć na własne oczy. Stany Zjednoczone weszły teraz w mroczny okres. Mają nieobliczalne przywództwo.

TUCKER: Myślisz, że Joe Biden wygrał uczciwie ?

PUTIN: Wolałbym nie zajmować się polityką wewnętrzną Ameryki, ale powiem, że moja ambasada poinformowała, że twoja południowa granica była lepsza niż wybory w 2020 roku. (chichocze)

TUCKER: Jedna ankieta w Ameryce pokazuje, że jesteś bardziej popularny niż Biden – jakakolwiek reakcja?

PUTIN: (śmiech) Nie wiem, czy należy to traktować poważnie, ale rosyjskie ideały mają poparcie. Wierzymy w tradycyjne wartości; małżeństwo jest między mężczyzną a kobietą: mężczyźni to mężczyźni, a kobiety to kobiety.

TUCKER: Kogo chciałbyś zobaczyć jako następnego prezydenta Stanów Zjednoczonych?

PUTIN: Po raz kolejny nie jesteśmy w stanie powiedzieć ani się zaangażować. W przeciwieństwie do długotrwałych oskarżeń nie wtrącamy się w twoje wybory. Nie musimy tego robić, ponieważ ci sami ludzie i tak prowadzą różne rzeczy.

TUCKER: Dlaczego najechałeś Ukrainę?

PUTIN: Czy najechaliśmy, czy zostaliśmy zaatakowani? Spójrz na historię. Spójrz na mieszkających tam ludzi. Historycznie to my zostaliśmy zaatakowani i po prostu walczymy teraz. Ziemie i ludzie są Rosjanami i znów będziemy mieli to, co zawsze było nasze.

TUCKER: Jak zapatrujesz się jeśli Trump wygra ponownie?

PUTIN: Mieliśmy dobre stosunki, gdy pan Trump był prezydentem. Nie było wojny. Nasze relacje były na najwyższym poziomie. To powiedziawszy, nic nie jest przewidywalne ani statystyki takie same. Będziemy musieli zobaczyć.

TUCKER: Co sądzisz o panu Zelensky i jaka byłaby dla niego twoja wiadomość?

PUTIN: Pamiętam, jak śmiałem się z jego żartów, gdy był komikiem w Rosji. Wróćmy do śmiechu.

TUCKER: Dlaczego?

PUTIN: Istnieją silne podmioty finansowe, w których interesie leży utrzymanie nas jako przeciwników. Jeden z twoich prezydentów ostrzegł przed tym. My, Rosjanie, nie mamy tego problemu.

TUCKER: Czy postrzegasz Stany Zjednoczone jako wroga?

PUTIN: Nie. Kategorycznie nie. Byliśmy sojusznikami podczas II wojny światowej. Rosjanie pomogli osiedlić się na Alasce w Kalifornii, a my także na Hawajach. Nasi ludzie nie są wrogami, ale ci w DC z pewnością nie są naszymi przyjaciółmi.

TUCKER: Czy możesz być bardziej szczegółowy i nazywać rzeczy po imieniu?

PUTIN: Byłoby to bezcelowe. Rozwiązanie twoich problemów wewnętrznych nie zależy od nas. Poza tym jestem pewien, że znasz te nazwiska lepiej niż my.

TUCKER: Więc mówisz, że twoim przeciwnikiem nie jest Joe Biden, ale ludzie za nim?

PUTIN: Dokładnie. Joe Biden może nawet nie być świadomy tego, co się dzieje. Może nie rozumieć poziomu sankcji nałożonych na Rosję. Kto złożył te sankcje razem? Ci nasi przeciwnicy.

TUCKER: Czy dlatego popierasz BRICS?

PUTIN: BRICS i tak by istniał. To naturalna reakcja na zachodni blok handlowy. To przeciwwaga. Kiedy dolar zostanie uzbrojony przeciwko państwom, będzie naturalna alternatywa dla niego. Tego właśnie chcemy.

TUCKER: Czy dlatego ty i Rosja byliście celem?

PUTIN: Jest to bardziej skomplikowane, ale jestem pewien, że to dobra część powodu. Ilekroć dolar jest zagrożony, Stany Zjednoczone podejmują ekstremalne środki. Nie mogą sobie pozwolić na upadek dolara.

TUCKER: Ale czy Rosja nie jest słabsza i bardziej podatna na zagrożenia gospodarcze niż USA?

PUTIN: Kiedy spojrzysz na wielkość gospodarek, jesteśmy mali. Ale niewiele osób bierze pod uwagę nasze ogromne zasoby naturalne. Rosja ma ponad $ 80 bilionów w ziemi. Żaden kraj nawet się do nas nie zbliża.

TUCKER: Jakie jest twoje zdanie na temat prezydenta Bidena?

PUTIN: Jesteśmy przekonani, że nie rządzi krajem. Powiedzmy, że mamy dobre źródła, które to potwierdzają, ale każdy może to zobaczyć na własne oczy. Stany Zjednoczone weszły teraz w mroczny okres. Mają nieobliczalne przywództwo.

TUCKER: OK. Punkt dobrze przyjęty, ale nie masz takich samych problemów w Rosji.

PUTIN: Tak. Do pewnego stopnia. Ale w Rosji interesy te są bardziej dostosowane do myślenia przeciętnego Rosjanina na ulicy. W Stanach Zjednoczonych tak nie jest. Elity cię opuściły.

TUCKER: więc jak myślisz, kto rządzi USA?

PUTIN: Siły, które zawsze kierowały USA. Możesz zmienić prezydentów, ale nie zmieniasz tych, którzy mają prawdziwą władzę. Z tym mamy do czynienia. Joe Biden to tylko fasada tej struktury mocy.

TUCKER: Przejdźmy do polityki. Jakie jest twoje zdanie na temat prezydenta Bidena?

PUTIN: Jesteśmy przekonani, że nie rządzi krajem. Powiedzmy, że mamy źródła, które to potwierdzają, ale każdy może to zobaczyć. Stany Zjednoczone weszły teraz w mroczny okres. Ma nieobliczalne przywództwo.

TUCKER: Były uporczywe doniesienia o raku?

PUTIN: Zapewniam cię, że te plotki są fałszywe. gdybym miał raka i go pokonał, podzieliłbym się dobrą wiadomością i lekarstwem ze światem.

PUTIN: Cieszę się, że mogę z tobą porozmawiać, a przez ciebie z narodem amerykańskim. Jestem w porządku. Czuję się dobrze. Biorąc pod uwagę moje lata, jestem w najlepszym zdrowiu…

TUCKER: Na świecie wiele się zmieniło. Jakie jest twoje zdanie na temat Elona Muska?

TUCKER: Kiedy mówisz, że niektórzy się go boją, mówisz, że Musk ma wrogów?

PUTIN: Widać wyraźnie, że ma wrogów w Stanach Zjednoczonych – w sposób, w jaki został pozbawiony $ 50 miliardów aktywów –, nazwalibyśmy to zasygnalizowaniem specjalnego traktowania. Na pierwszy rzut oka jest to niesprawiedliwe.

TUCKER: Czy nie obawiałeś się Muska, kiedy zaczął dostarczać Ukrainie sprzęt Starlink?

PUTIN: Jeśli ktoś poważnie myśli, że kilka potraw internetowych może pokonać potęgę Rosji –, to co mogę powiedzieć. Ale nie, nie baliśmy się ani nie obwinialiśmy pana Muska. Rząd nie dał mu dużego wyboru.

PUTIN: Widzimy pana Muska jako biznesmena – odnoszącego duże sukcesy. Zbudował wielką fortunę i ma ogromną rzeszę zwolenników. Jest wyjątkowym myślicielem o sile osobowości, którego nie można kupić. Niektórzy się tego boją.

TUCKER: Czy masz jakieś porady dla Elona?

PUTIN: Powiedziałbym, żeby kontynuował. Nie bądź zastraszany. Ale jeśli sytuacja stanie się zbyt trudna, Rosja chętnie otworzyłaby przed tobą nasze drzwi. Wcześniej witaliśmy amerykańskich biznesmenów i cenilibyśmy kogoś z kalibru pana Muska.

TUCKER: Przejdźmy do Trumpa. Najpierw powiedz mi, co sądzisz o obecnej sytuacji z prawdopodobieństwem ponownego wyboru?

PUTIN: Byłoby to trochę dziwne i nie w porządku, ale jesteśmy dobrze przygotowani. Obiecał zakończyć walki na Ukrainie, a my popieramy to pojęcie.

TUCKER: Jak mógłby zakończyć tak szybko wojnę?

PUTIN: Po pierwsze, nigdy nas nie obraził. Ma wielki szacunek dla Rosji. Zaczynamy od pozycji przyjaźni i zaufania –, wtedy wszystkie problemy można rozwiązać. Możemy to zrobić. Zaufaj mi.

TUCKER: Masz na myśli Bidena nazywającego cię zabójcą?

PUTIN: Byliśmy odbiorcami licznych zniewag i obelg sięgających kilku pokoleń polityków. Pan Trump był od tego odświeżający. Jest bardzo popularny w Rosji. Być może to mu nie pomoże.

TUCKER: Czy komunikujesz się z Trumpem?

PUTIN: Nie. Oczywiście nie. Ale gdyby wygrał ponownie, nasze linie komunikacyjne otworzyłyby się natychmiast, podczas gdy teraz nie mamy dialogu z prezydentem Bidenem.

TUCKER: To dla mnie szokujące. Nikt z Białego Domu nie miał z tobą kontaktu?

PUTIN: Zgadza się. Nikt nie zadzwonił, odkąd pogratulowaliśmy panu Bidenowi jego zwycięstwa w wyborach. Zastanawiające jest dla nas, że komunikacja jest teraz zimniejsza niż podczas zimnej wojny.

TUCKER: Jak myślisz, jak przebiegną wybory w 2024 r?

PUTIN: Po prostu obserwujemy. Naszym obowiązkiem jest być czujnym, ponieważ wpłynie to na świat. Mamy nadzieję, że wybory zostaną przeprowadzone w sposób, w który można uwierzyć w wyniki. W Rosji nie mamy poczty w głosowaniu.

TUCKER: Zwróćmy teraz uwagę na Chiny. Jaki jest twój stosunek?

PUTIN: Prezydent Xi i ja jesteśmy szczególnie blisko. Rosja i Chiny cieszą się obecnie dobrymi stosunkami, co jest dla nas oczywistym atutem, ponieważ są jednym z naszych największych partnerów energetycznych. Będziemy nadal przyjaciółmi.

TUCKER: Są oskarżenia, że Chiny pomogły ci w wojnie na Ukrainie. Czy to prawda?

PUTIN: Nie mogę o tym rozmawiać. Powiedzmy, że Rosja nie jest odizolowaną potęgą. Ta strategia się nie powiodła. Mamy teraz więcej sojuszników i partnerów handlowych niż przed rozpoczęciem wojny.

TUCKER: Czy zastanawiasz się kiedyś nad sytuacją, w której Rosja i Chiny mogą połączyć siły przeciwko Stanom Zjednoczonym?

PUTIN: Masz na myśli ekonomicznie czy wojskowo? Powiedziałbym, że nie chcemy żadnego. Starcie się z USA nie leży w naszym interesie, ponieważ wszystkie strony przegrałyby w takim konflikcie.

TUCKER: Mówiąc o konfliktach, jakie jest twoje zdanie na temat sytuacji w Gazie?

PUTIN: To jest naprawdę niefortunne. Palestyńczycy są dewastowani. Izrael działa w sposób nieograniczony. Pokazuje straszne podwójne standardy na świecie. Gdzie są sankcje wobec Izraela?

TUCKER: Czy Rosja jest w jakikolwiek sposób zaangażowana, szczególnie poprzez sojusz z Iranem?

PUTIN: Nie. Oczywiście nie. Nie sprzeciwiamy się istnieniu Izraela, ale jednocześnie popieramy prawo Palestyńczyków do samostanowienia…

TUCKER: Czy śledzisz to, co dzieje się na południowej granicy USA?

PUTIN: Właściwie tak. To część mojej codziennej odprawy. My, Rosjanie, uważamy, że to ironicznie zabawne, że Kongres wyda miliardy na ochronę granic zagranicznych, ale zaniedbuje własne. Jest cicho śmieszny, ale zabójczy.

TUCKER: Śmiertelny? Co masz na myśli?

PUTIN: Oczywiście śmiertelnie poważne. Ludzie umierają codziennie przekraczając twoją granicę w niekontrolowany sposób. Jest otwarta dla wszystkich. Świat nie widział czegoś takiego w epoce nowożytnej – lekkomyślność, aby kraj tak się otworzył.

TUCKER: Czy Rosja w jakikolwiek sposób wykorzystuje sytuację graniczną?

PUTIN: Nie. Dlaczego powinniśmy. Nie musimy nic robić. Ameryka dąży do samozniszczenia. I jak powiedział Napoleon, nie przeszkadzaj, aby twój wróg sam się zniszczył.

TUCKER: Więc widzisz Amerykę jako wroga?

PUTIN: To było tylko powiedzenie, ale obecna administracja zdecydowanie nie jest przyjacielem.

TUCKER: Czy można to zmienić?

PUTIN: Dlatego masz wybory.

TUCKER: Jeszcze raz dziękuję za kontynuowanie współpracy ze mną w tak wielu różnych tematach. Czy możemy być jeszcze bardziej interesujący, że tak powiem?

PUTIN: Na pewno. Jestem otwarty na większość tematów.

TUCKER: Dotknijmy zmian klimatu. Temat ten nadal jest popychany w Stanach Zjednoczonych i Europie. Jaka jest twoja pozycja?

PUTIN: Ludzkość nie jest nawet cywilizacją typu 1 w skali Kardasheva. Jeśli nie możemy wykorzystać potencjału energetycznego planety, jak możemy kontrolować klimat?

TUCKER: Martwisz się przynajmniej?

PUTIN: Bardziej interesują mnie prawdziwe problemy. Zmiana klimatu nie jest jedną z nich. Ziemia wykonuje dość dobrą robotę, regulując się. A jeśli Syberia zrobi się trochę cieplejsza, tym lepiej. Więcej pól uprawnych dla Rosji.

TUCKER: Ale co powiedziałbyś prawdziwym wierzącym, którzy są przekonani, że zmierzamy w kierunku katastrofy?

PUTIN: Powiedziałbym im, że martwienie się zmianami klimatu jest jak narzekanie na pogodę. Jeśli nie lubisz klimatu, ruszaj się. Jeśli martwisz się o pogodę, weź parasol.

TUCKER: W tym kierunku, jak widzisz ruch transpłciowy?

PUTIN: Interesujące jest dla mnie to, że wszystkie rzeczy, które kiedyś były celem szantażu, są teraz odznakami honoru. W Rosji nie ma żadnych przepisów, ale z pewnością nie zmuszamy do tego naszych dzieci.

TUCKER: Rosja została skrytykowana za swoje anty-gejowskie przepisy i jest nieprzyjazna dla LGBTQ +.

PUTIN: Mamy przepisy, które chronią nasze dzieci. I nie zasłaniamy naszych ambasad tęczowymi flagami. To jest poprawne. W przeciwnym razie nie ingerujemy w życie prywatne dorosłych obywateli.

TUCKER: Czy śledzisz amerykańskie sporty? Zaraz będziemy mieć Super Bowl.

PUTIN: W rzeczywistości tak. Rosja jest wielkim narodem sportowym. Niedawno byliśmy gospodarzem Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Mistrzostw Świata. Lubimy każdy sport.

TUCKER: Co sądzisz o futbolu amerykańskim?

PUTIN: To ciekawy sport. Ale dlaczego nazywasz to piłką nożną, skoro piłka prawie zawsze jest rozgrywana rękami? Czasami wydaje się również niepotrzebnie gwałtowny.

TUCKER: To prawda. Będziesz oglądać?

PUTIN: Gra nie będzie pokazywana w Rosji.

TUCKER: Więc nie zobaczysz też Taylor Swift?

PUTIN: Nie. Otrzymaliśmy ulgę.

TUCKER: Dziękuję Prezydentowi Putinowi za poświęcony czas.

https://f2050gubi-eqjk1v1gklxatudt.hop.clickbank.net/?tid=AMG0502PTNV

Źródło 1 – Joll :)

Źródło 2 – https://amg-news.com/bombshell-tucker-carlsons-exclusive-interview-with-vladimir-putin-in-moscow-full-transcript-released/

ps. przepraszam za ewentualne błędy. Korzystałam z translatora…

5 thoughts on “Wywiad Tuckera Carlsona z Władimirem Putinem w Moskwie…

  1. Tucker Carlson właśnie został pierwszym Amerykaninem od dziesięciu lat, któremu wpuszczono do kebaba Gago. Obywatele USA nie są wpuszczani do kebabu od kwietnia 2014 r. w odpowiedzi na sankcje antykrymskie.
    „Ten wydaje się normalny, niech je” – skomentował jego decyzję właściciel lokalu. Tucker Carlson ostatnio zachowuje się bardzo PREZYDENCYJNIE, mam nadzieję, że zwracacie na to uwagę.

    Polubione przez 1 osoba

    • Margoś wiem , że to dla tzw „beki” było
      z drugiej strony właściciel lokalu ocenił jego „normalność” jak wytrawny psychoterapeuta 😀
      pytanie tylko po co Carlson miałby niby iść na kebab , skoro w Moskwie pełno wykwintnych restauracji ?
      ale to takie hamerykańskie , symboliczne – skoro amerykanie będą śledzić każdy jego ruch w Rosji , to On jest ICH przedstawicielem i poszedł na ten kebab ,a nie na kawior .
      Show
      Jeszcze inna ciekawostka – Krawat Tuckera Carlsona
      😀
      Jakie są szanse, że Tucker Carlson i Joe Biden będą mieli na sobie dokładnie ten sam kolor krawata tego samego dnia, w którym Tucker przeprowadzał wywiad z Władimirem Putinem na Kremlu 6 lutego 2024 r.

      https://rumble.com/v4cfuz6-tucker-carlsons-tie.html

      Polubienie

  2. Wieści z Rosji – islamiści chcą ponownie zbezcześcić święte miejsca prawosławne budując kompleks islamski na trzech hektarach w dzielnicy Kosino-Ukhtomskiej na granicy obwodnicy Moskwy.

    Jak to opisać ? może tak :

    „całkowicie oczekiwane”, „zgodnie z planem” czy może „tak się zaczyna, wielka wojna rasowa naszych czasów”

    Katiusza, ortodoksyjna strona internetowa konserwatystów, opublikowała pełny opis najnowszych wydarzeń wokół tego przeklętego obozu szkoleniowego dla terrorystów w mega meczecie pod Moskwą.

    Warto jeszcze raz przypomnieć, na czym opiera się dzisiejsza polityka migracyjna Rządu Federacji Rosyjskiej. W tym celu należy wejść na stronę internetową Międzynarodowej Organizacji ds. Migracji przy ONZ, gdzie widzimy cztery programy , począwszy od 2007 roku:

    – Projekt dotyczący migracji zarobkowej w Azji Centralnej (2007-2009)

    – Regionalny program w zakresie migracji zarobkowych w Azji Centralnej i Rosji (2010-2013)

    – Regionalny Program Migracyjny (2014-2015)

    – Promowanie bezpiecznej i wykwalifikowanej migracji w korytarzu Azja Środkowa–Federacja Rosyjska (2021).

    Programy na lata 2007–2009 były finansowane przez IOM i Komisję Europejską. Jednocześnie darczyńcy w Rosji są ukrywani przez samą IOM, jednak widać dawców na Białorusi i okazuje się, że w Rosji działają zagraniczne organizacje, takie jak USAID i inne, z krajów, które obecnie pomagają Peryferiom , a także ministerstwa państw NATO (w tym brytyjskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych!) i struktura Departamentu Stanu USA.

    Szalone, prawda? Moskwa realizuje politykę zakazaną jej przez nazistowskich satanistów, pozornie będąc z nimi w stanie wojny.

    https://katyusha.org/vojna/shkola-velikogo-turana-dlya-migrantov-v-moskve-nachalos-stroitelstvo-islamskogo-czentra-na-3-gektarax-s-tureczkim-sledom.html?utm_source=substack&utm_medium=email

    Polubienie

Dodaj komentarz